PC-Experience - IT-Portal für Reviews, Artikel, Windows Tipps und Problemlösungen -

PC-Experience
Registerdie Foren-Regelndie 2016 überarbeiteten FAQs für unser CMS und das ForumImpressum und DatenschutzSearchKalenderMitgliederlistezu unseren ArtikelnTutorialsZur Startseitezur Forenübersicht

PC-Experience » Software Foren: » Microsoft-Office 97 bis Office 2019: » Word 2013 Quickinfos abstellen » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Word 2013 Quickinfos abstellen
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
pennymen $posts[username] is a male
kommt gerne wieder

Registration Date: 23.12.2013

Word 2013 Quickinfos abstellen Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hallo
ich bin grad etwas genervt, daran ist Word 2013 schuld

wie kann ich in Word diese ätzenden Quickinfos deaktivieren ?

bitte um Hilfe
09.03.2017 20:05 pennymen is offline Search for Posts by pennymen Add pennymen to your Buddy List
Ulle $posts[username] is a male
Gold Member

Registration Date: 13.07.2005
Herkunft: Oldenburg

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Quickinfos gibt es in Word viele, welche genau meinst du denn ?

hast du ein Beispiel ?

"Nein, auf der Leitung ist sicherlich kein Strom mehr drauf!"
10.03.2017 00:05 Ulle is offline Search for Posts by Ulle Add Ulle to your Buddy List
kommt gerne wieder

Thread Starter Thread Started by $thread[starter]
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

ja stimmt sorry

ich meine die Infos die man bekommt wenn man in seinem geschriebenen Text mit dem Mauscursor unterwegs ist und Vorschläge bekommt z.B. für Tastaturkürzel und all sowas
10.03.2017 13:17 pennymen is offline Search for Posts by pennymen Add pennymen to your Buddy List
Gold Member

ok, dann hab ich was für dich

wenn da der Haken gesetzt sein sollte einfach weg damit und gut

Attachment:
jpg word-2013-quickinfos.jpg ($posts[attachmentsize] KB, $posts[counter] downloads)

This post has been edited $posts[editcount] time(s), it was last edited by $posts[editor] on 10.03.2017 16:20.

10.03.2017 16:20 Ulle is offline Search for Posts by Ulle Add Ulle to your Buddy List
kommt gerne wieder

Thread Starter Thread Started by $thread[starter]

yeah baby, das war es was ich gesucht hab oki

ich danke dir
11.03.2017 20:13 pennymen is offline Search for Posts by pennymen Add pennymen to your Buddy List
wemsein? $posts[username] is a male
Stamm-Gast

Registration Date: 06.12.2009

könnte man noch mehr abschalten ?
14.03.2017 16:43 wemsein? is offline Search for Posts by wemsein? Add wemsein? to your Buddy List
Gold Member

ja könnte man

Attachment:
jpg word-quickinfos.jpg ($posts[attachmentsize] KB, $posts[counter] downloads)

15.03.2017 13:11 Ulle is offline Search for Posts by Ulle Add Ulle to your Buddy List
wemsein? $posts[username] is a male
Stamm-Gast

Registration Date: 06.12.2009

danke sehr, das reicht mir schon
16.03.2017 15:46 wemsein? is offline Search for Posts by wemsein? Add wemsein? to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Post New Thread Post Reply
PC-Experience » Software Foren: » Microsoft-Office 97 bis Office 2019: » Word 2013 Quickinfos abstellen

Designed by PC-Experience.de, online seit 06.August 2002
Copyright © 2002 - 2020 PC-Experience.de