PC-Experience - IT-Portal für Reviews, Artikel, Windows Tipps und Problemlösungen -

PC-Experience
Registerdie Foren-Regelndie 2016 überarbeiteten FAQs für unser CMS und das ForumImpressum und DatenschutzSearchKalenderMitgliederlistezu unseren ArtikelnTutorialsZur Startseitezur Forenübersicht

PC-Experience » Software Foren: » Smartphones, Tablets und Mobiles: » Apple Geräte Garantiestatus » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Thread is closed
Go to the bottom of this page Apple Geräte Garantiestatus
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
harmony-dassler $posts[username] is a male
kommt gerne wieder

Registration Date: 12.09.2012

Apple Geräte Garantiestatus Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hallo

kann man den Status für die Geräte ohne großen Aufwand herausbekommen? meine Tante hat ein iPhone und nervt mich mit diesem Zeug
31.10.2014 14:08 harmony-dassler is offline Search for Posts by harmony-dassler Add harmony-dassler to your Buddy List
Athena $posts[username] is a female
Administratorin

Registration Date: 23.07.2002
Herkunft: Lübeck

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

hallo harmony-dassler

einfach im folgenden Link klick die Seriennummer eingeben und schon habt ihr alle Daten Augenzwinkern

Athena

31.10.2014 15:06 Athena is offline Homepage of Athena Search for Posts by Athena Add Athena to your Buddy List
harmony-dassler $posts[username] is a male
kommt gerne wieder

Registration Date: 12.09.2012

Thread Starter Thread Started by $thread[starter]
Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

meine Fre... bin ich blind

ich danke dir oki
31.10.2014 19:21 harmony-dassler is offline Search for Posts by harmony-dassler Add harmony-dassler to your Buddy List
Athena $posts[username] is a female
Administratorin

Registration Date: 23.07.2002
Herkunft: Lübeck

kein Problem

ich denke das Thema können wir dann wohl abhaken Augenzwinkern

-closed-

Athena

05.11.2014 19:24 Athena is offline Homepage of Athena Search for Posts by Athena Add Athena to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Post New Thread Thread is closed
PC-Experience » Software Foren: » Smartphones, Tablets und Mobiles: » Apple Geräte Garantiestatus

Designed by PC-Experience.de, online seit 06.August 2002
Copyright © 2002 - 2020 PC-Experience.de