PC-Experience - IT-Portal für Reviews, Artikel, Windows Tipps und Problemlösungen -

PC-Experience
Registerdie Foren-Regelndie 2016 überarbeiteten FAQs für unser CMS und das ForumImpressum und DatenschutzSearchKalenderMitgliederlistezu unseren ArtikelnTutorialsZur Startseitezur Forenübersicht

PC-Experience » sonstige Foren: » Party-Time: » Herzlichen Glückwunsch XLooser » Hello Guest [Login|Register]
Last Post | First Unread Post Print Page | Recommend to a Friend | Add Thread to Favorites
Post New Thread Post Reply
Go to the bottom of this page Herzlichen Glückwunsch XLooser
Author
Post « Previous Thread | Next Thread »
Cerberus $posts[username] is a male
Chefredakteur

Registration Date: 23.07.2002
Herkunft: Lübeck

smile Herzlichen Glückwunsch XLooser Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Hallo XLooser,
ich wünsche dir alles Gute zum Geburtstag,viel Glück und natürlich Gesundheit !

Cerberus
21.08.2002 11:46 Cerberus is offline Homepage of Cerberus Search for Posts by Cerberus Add Cerberus to your Buddy List
Athena $posts[username] is a female
Administratorin

Registration Date: 23.07.2002
Herkunft: Lübeck

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Na wenn das kein Grund zum Feiern ist : 30 !

Herzlichen Glückwunsch !!!

eure Athena

21.08.2002 11:51 Athena is offline Homepage of Athena Search for Posts by Athena Add Athena to your Buddy List
Bachmann $posts[username] is a male
neu im Forum

Registration Date: 12.08.2002

Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

30 ?
Schönes Alter,alles Gute auch von mir !

Bachmann Freude
21.08.2002 12:58 Bachmann is offline Search for Posts by Bachmann Add Bachmann to your Buddy List
Wallace $posts[username] is a male
Redakteur/Co-Administrator

Registration Date: 21.08.2002
Herkunft: Montreal

Glückwunsch auch von mir !!!

WallaceGeburtstag

This post has been edited $posts[editcount] time(s), it was last edited by $posts[editor] on 21.08.2002 19:41.

21.08.2002 19:36 Wallace is offline Homepage of Wallace Search for Posts by Wallace Add Wallace to your Buddy List
Emish $posts[username] is a male
Stamm-Gast

Registration Date: 21.08.2002
Herkunft: Neumünster

Alles Gute zum Geburtstag XLooser !

Emish:bounce1
21.08.2002 19:53 Emish is offline Send an Email to Emish Search for Posts by Emish Add Emish to your Buddy List
silly
unregistered

alles gute, hau rein

silly
21.08.2002 20:27
Fummler
unregistered

Herzlichen Glühstrumpf !!!Geburtstag
23.08.2002 10:48
XLooser $posts[username] is a male
neu im Forum

Registration Date: 13.08.2002
Herkunft: Velbert/Germany

RE: Herzlichen Glückwunsch XLooser Reply to this Post Post Reply with Quote Edit/Delete Posts Report Post to a Moderator       Go to the top of this page

Danke!!!
Bin nicht mehrs so oft online,weil ich im Moment viel bei meiner Perle bin.Melde mich aber jetzt öfter mal.

CU XLooser
23.08.2002 10:50 XLooser is offline Send an Email to XLooser Search for Posts by XLooser Add XLooser to your Buddy List
Tree Structure | Board Structure
Post New Thread Post Reply
PC-Experience » sonstige Foren: » Party-Time: » Herzlichen Glückwunsch XLooser

Designed by PC-Experience.de, online seit 06.August 2002
Copyright © 2002 - 2022 PC-Experience.de